donderdag 23 augustus 2012

Lift chalenge #23

Hallo Allemaal

Bij het lift challenge blog hadden ze deze keer een erg leuke challenge bedacht. In plaats van het liften van een kaart is het de uitdaging om een logo te liften. Ook ik heb een poging gewaagd. Als logo koos ik voor het logo van droomvlucht musical.

logo musical droomvlucht

De achtergrond inspireerde mij om eens wat anders te proberen. Ik heb de achtergrond gemaakt met encaustic art. De droomvlucht wereldbol heb ik samengesteld in de Cricut Craft Room met de Cartridges craft room basics en paper doll dress up. Het elfje is een stempelafdrukje dat ik heb uitgeknipt.

verjaardagskaart
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.


groetjes
Wendy

5 opmerkingen:

  1. Wow wat een origineel (en moeilijk...) logo om te liften en wat een mooie uitvoering! De bol met de huisjes erop (weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven) doet me inderdaad meteen denken aan de betoverende droomvlucht, leuk kaartje! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een origineel logo Wendy. Erg mooi uitgevoerd en dan is de cricut onmisbaar he. Gaaf gedaan dat luchtkasteel. Mooie achtergrond ook.
    Hartstikke leuk dat je met ons meedoet.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook een heel goed idee, zo hen je meteen een romantisch thema en jouw kaart is prachtig! Fijn dat je meedoet met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een droom van een kaart, super knap gedaan die achtergrond, echt heel sprookjesachtig. En de wereldbol vind ik super! Leuk dat je met ons meedoet, een heel originele inzending, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap gedaan, Wendy, leuk kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen