donderdag 27 september 2012

J en J

Hallo Allemaal

Ik heb op de beurs van Nellie Snellen een workshop gedaan met pontura. Deze workshop werd gegeven door Jannie van der zwan. Pontura is bolletjes/dots plaatsen op kaarten en in het geval van mijn kaart op gaas.

Ik wil met deze kaart dan ook meedoen met de challenge van de Dutch Card Lovers waar je een kaart moet maken met dots.

Ook de Creatieve Zebra heeft een challenge, namelijk alles mag. Dus ook daar wil ik graag meedoen.

en dan zijn hier een paar foto's van de kaart. Ik vond het moeilijk om deze kaart goed op de foto te zetten. Ik moest hem ook snel op de post doen want J en J zijn inmiddels getrouwd.....




Zoals je ziet op de 2e foto lijken als je de kaart opent de Dots te zweven. Ik moet zeggen dat ik dat erg mooi vindt vooral in het echt.

groeten
Wendy

3 opmerkingen:

  1. Heb ook eens met dat spul gewerkt, maar ik vond dat niet zo'n succes, de spuitmondjes van de flesjes zaten meer verstopt dan open...
    Bij jou is het goed gelukt zie ik wel, hele mooie kaart voor een trouwerij!
    Bedankt voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een supersjieke kaart zeg mooi effect met die dots ook die bloemen vind ik erg mooi. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stippenkaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen