woensdag 11 september 2013

Recycling

Hallo Allemaal

Bij het cards en scrap challenge blog hebben ze deze keer een challenge waarbij ze graag hebben dat je spullen hergebruikt. Als het over recyclen gaat is er bij mij 1 product veruit favoriet, de behangboeken. Ik gebruik ze vooral veel als ik op mijn werk met cliƫnten kaarten maak omdat ze gratis zijn en dus niet drukken op mijn budget.
 
 
Je kan het behang goed embossen zoals bij de eerste kaart. Daarnaast zitten er vaak echt juweeltjes van papier tussen zoals bij deze tweede kaart.
 

 
Dus op naar de plaatselijke behangwinkel en scoor ook zo'n gratis boek (al heb ik ook gehoord dat enkele behangwinkels de boeken verkopen, maar ik krijg ze gratis)
 
groetjes
Wendy 

5 opmerkingen:

  1. Ja zo leuk he die behangboeken, je kan er zoveel mee. Ik heb ze ook. Je hebt er een mooi kaartjes mee gemaakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    erg leuk deze kaartjes! EN ja behang is zeker geschikt voor kaartjes..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes hoor goed idee om met behangpapier kaartjes te maken ik gebruik wel eens van die behangstaaltjes. Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk gemaakt Wendy!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    Psje, ik heb nog een gave candy op mijn blog staan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig wat mooi met die behang resten!
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen